Ben devlet hastanesinde yaptım doğumu. Özel 3500 tl istedi. Gayet de memnun kaldım. Temiz ve çok güleryüzlü personel vardı bartın da. Bi daha yine özel de doğum yapmam
1,512,285 soru
24,667,164 cevap
367,051 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın