Nörüyonuz beybitolarim bugün pek sessizsiniz sanki
O degilde Yarin kontrolüm var yine bi telaşla gidicem bi dogursaydim Allahin izniyle benden çekeceginiz var ama bebisim öksürse nedendir diye post açarim
tabiki de ben zabaha kadar burdayım
Ben uyumadim sahur hazirliyorm
1,512,747 soru
24,673,319 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın