Nörüyonuz beybitolarim bugün pek sessizsiniz sanki
O degilde Yarin kontrolüm var yine bi telaşla gidicem bi dogursaydim Allahin izniyle benden çekeceginiz var ama bebisim öksürse nedendir diye post açarim
tabiki de ben zabaha kadar burdayım
Ben uyumadim sahur hazirliyorm
1,512,745 soru
24,673,303 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın