Nörüyonuz beybitolarim bugün pek sessizsiniz sanki
O degilde Yarin kontrolüm var yine bi telaşla gidicem bi dogursaydim Allahin izniyle benden çekeceginiz var ama bebisim öksürse nedendir diye post açarim
tabiki de ben zabaha kadar burdayım
Ben uyumadim sahur hazirliyorm
1,512,743 soru
24,673,137 cevap
367,378 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın