Ben ediyodum ama açıkçası bu gun cok daha farkli bi korku oldu icimde kimse gelsin istemiyorum
Kapımizi çalacak misafiri kovacak halimiz yok, ya ..
Dikkat etmeliyiz bence fazlada abartmamaliyiz,
Kabul etmem de gitmem de. Günler çuvala girmedi ya, ucunda nefes alamayarak ölmek var yaniz riske atmamak lazım
1,512,751 soru
24,673,355 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın