Ben ediyodum ama açıkçası bu gun cok daha farkli bi korku oldu icimde kimse gelsin istemiyorum
Kapımizi çalacak misafiri kovacak halimiz yok, ya ..
Dikkat etmeliyiz bence fazlada abartmamaliyiz,
Kabul etmem de gitmem de. Günler çuvala girmedi ya, ucunda nefes alamayarak ölmek var yaniz riske atmamak lazım
1,512,150 soru
24,665,591 cevap
366,957 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın