Ben ediyodum ama açıkçası bu gun cok daha farkli bi korku oldu icimde kimse gelsin istemiyorum
Kapımizi çalacak misafiri kovacak halimiz yok, ya ..
Dikkat etmeliyiz bence fazlada abartmamaliyiz,
Kabul etmem de gitmem de. Günler çuvala girmedi ya, ucunda nefes alamayarak ölmek var yaniz riske atmamak lazım
1,512,803 soru
24,674,011 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın