0 oy
235 göst.
Diğer kategorisinde (276 puan) tarafından

Şimdi dopum yardımına başvurdum 2. Çocugum ama ilki ile alakalı bir bilgi sormadı bunuda başvurdum ama böyle bi sayfa çıktı 3 gündür falan aynı nolcak şimdi süreç nasıl ilerliyot

image

1 cevap

0 oy
(276 puan) tarafından

Bide 2025 öncesi doğan çocuk için birdaha başvuru yapmam gerekiyor mu 

(5,486 puan) tarafından

Yok canım.başvuru sadece 2025den sonra doğan çocuğun adına yapılır.bu ayın ödemesi daha yapılmadı ya bu ay ya da diğer ay gözükür.birde e devletten bak doğum yardımına kabul edilmişmi

(276 puan) tarafından

Nasıl bakıcaz ona 

(5,486 puan) tarafından

E devlette doğum yardımına basınca sayfa seni yönlendiriyor.orda taleplerime tıklayıp görebilirsin

(276 puan) tarafından

Gördüm inceleniyor gibi bişey yazıyı onaylanmamış ozaman

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 369 göst.
4 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Annevebebekleri (276 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 141 göst.
10 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Huzurumm (1,377 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 158 göst.
0 oy
4 cevap 257 göst.
8 Şubat 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,589 soru

24,671,120 cevap

367,267 kullanıcı

...