0 oy
1,460 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (8,705 puan) tarafından

😄😄😄😄😄😄😄

32 Cevaplar

0 oy
(8,705 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Kuru fasulye pilava karar verdim bugün yapan yok sanırım benim aklima geldi 😄😄

-Reklam-
0 oy
(403 puan) tarafından

Koca bir hiç belki dışardan yeriz bugün hiç yemek yapasim yok:D

(8,705 puan) tarafından

Dışardan yiyince rahatsiz oluyorum ya 

(403 puan) tarafından

Bazen mecbur dışrdan yiyoruz ama eşim ve kızım hergun izin versem hergun yerler herkes memnun:D

(1,132 puan) tarafından

Offf bende dışardan yemeyi seviyorum ama gel gör ki o gece bana zehir zemberek zıkkım olup geçiyor nasıl bir histir bu ya hiç fark etmez farklı mekanlardan aldığımız seyelr ve öyle hamburger vs. Yemem asit tüketimi yok eve almıyoruz yinede burnumdan geliyor 

(403 puan) tarafından

Belli yerlerden yiyoruz genelde sorun olmuyor 

0 oy
(1,023 puan) tarafından

Makarnaya talim efenim :D

(8,705 puan) tarafından

Haha eve makarna almıyorum kizim sürekli istiyor diye

0 oy
(13,679 puan) tarafından

3. Makineyi attım 2. Kuruyor hepsi yığılıyor kim katlar bilmiyorum yoğurt çorbası yaptım kızıma belki yer diye mercimekli aş yapasım var turp turşu ile yensin halim yok hiç 

(8,705 puan) tarafından

Katlamayi seviyorum ama yikayip asamasi zor banada

(13,679 puan) tarafından

Allah hangi iyiliğim için bana kurutma makinesi nasip etti bilmiyorum iyiki etmiş kurban olduğum mümkün değil yorgan battaniye kurumazdı bu havada 

0 oy
(199 puan) tarafından

Bnde evi süpürdüm k toparladm kızları yıkadım katlanacak kıyafetler var onları yapıcam yemek aklımda yok ıyı oldu bu postu acman bnde beklim burda niyetliyim aklıma bısey gelmiyor 🙄 

(199 puan) tarafından

Şehitkamil 

(199 puan) tarafından

Sende anteptesn herhalde 

(8,705 puan) tarafından

Evet şahinbeydeyim bende

(1,132 puan) tarafından

Gözyaşım pıt bende 1 yıl oturdum şahinbey parkının orada Güneykent mahallesi:)) nasıl özledim ama :(

(8,705 puan) tarafından

Eşimin iş yeri orda suan 

0 oy
(852 puan) tarafından

Yatakları topladım bi posta çamaşır var katlancak biri kurutmada mutfak topladım süpürüp siliyorum şimdi Aynı postu açmaya geldim bende bekliyim 🤣

(8,705 puan) tarafından

Hala bulamadım düşünüyorum 😄

(852 puan) tarafından

Erişteli yeşil mercimek çorbası, ıspanak yemeği ve makarna yogurtlucam mantı gibi buna karar verdim ben ☺️

0 oy
tarafından

Şehriye çorbası

Tavuk kizartacagim yanına pilav var 


(8,705 puan) tarafından

Tavugum var bende mi yapsam

tarafından

Seviyorsanız neden olmasın 😀

0 oy
(1,345 puan) tarafından

Kıymalı ıspanaklı börek yaptım yanına çay kahvaltılık falan 😂 çocuğa da kuru gelmesin diye tavuk suyuna çorba yaptım anne günü ilan ettim iki gün bunları yeriz 😂 

(8,705 puan) tarafından

Bence güzel menü 🥰

(1,345 puan) tarafından

Ne yapacağımı şaşırıyorum valla hep kafamda ne pişiricem diye düşünmekten gına geliyor :) erkeklerde fark etmez dediğinden hep arada kolaya kaçmak lazım :) 

(8,705 puan) tarafından

Nefret ediyorum farketmez diyince şunu yap demek cok mu zor yani 

0 oy
(5,161 puan) tarafından

Pırasa pirinç pilavı yanına da cacık yapacağım

(8,705 puan) tarafından

Pırasanın yanına pilav ilk defa duydum

(5,161 puan) tarafından

Eşim yiyor pilavı yapmazsam surat asıyor 🤣 

0 oy
(5,597 puan) tarafından

Menü okumaya geldimm 🤣

(8,705 puan) tarafından

😄😄

0 oy
(39,734 puan) tarafından

Fırına tavuk patates atacağım sadece yeter bize. Kendimi temizliğe verdim daha başka bişey yapamam yanına.

0 oy
tarafından

Nohut cıkardım da nohutlu pilav mı yapsam yoksa nohut yemeği yapıp pilav mı yapsam bilmiyorum 😂

0 oy
(1,364 puan) tarafından

Bugün erkenciyim süpürdüm sildim yemekleri hazırladım madımak ve tarhana çorbası var yufka ekmekte ısladım oğlanda uyudu ohhh keyfim gıcır 😁

0 oy
(2,432 puan) tarafından

Dünden pilav musakkam var eşim ben yemem onu dedi ona tavada tavuk göğüs eti edecem bide cacık salata 

(8,705 puan) tarafından

Güzelmis aslında musakka

0 oy
(14,397 puan) tarafından

Dün misafirim vardı yemek kaldı onları yicez. Tarhana çorbası etli nohut bulgur pilavı 

0 oy
(1,013 puan) tarafından

Karnıbahar yapacağım. Bir de ekmek hamuru yoğurmayı düşünüyorum. Tereyağlı sıcak sıcak mis gibi oluyor da:D

0 oy
(542 puan) tarafından

Bugün uğraşmak istemiyorum tarhana çorbası karışık kızartma(karnabahar, patates, biber,) yoğurt 

(8,705 puan) tarafından

Kızartma güzelde mutfak batıyor ya

(542 puan) tarafından

Fırına atıyorum

0 oy
(807 puan) tarafından

Akşama kadar elektrik yok ne yapicam bilmiyorum.  Evde soğuk :'(

0 oy
(755 puan) tarafından

Nohut pilav akşam menüm canım önüne de bı çorba yaparım muhtemelen 

(8,705 puan) tarafından

Afiyet olsun şimdiden 

0 oy
(548 puan) tarafından

Benimde işler bitti çamaşır bitti akşama yumurtalı çiğ köfte çorba salata yapacağım 

(8,705 puan) tarafından

Urfada yedim onu ama sevemedim nedense

(548 puan) tarafından

Bende urfaliyim ama çak severiz

İlgili sorular

0 oy
22 cevap 787 göst.
12 Nisan 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
24 cevap 876 göst.
0 oy
18 cevap 921 göst.
2 Şubat 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Mys-2boys2girls (9,246 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 937 göst.
18 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Mys-2boys2girls (9,246 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,531 soru

24,670,421 cevap

367,221 kullanıcı

...