Ben ortancayım, herkes bana çok düşkün. Bu düşkünlüğü kullanıp hiç şımarıklık yapmadım. Küçüğüm çok gariban. Ailenin en küçüğü olma görevinde başarısız
1,512,674 soru
24,672,162 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın