Ben ortancayım, herkes bana çok düşkün. Bu düşkünlüğü kullanıp hiç şımarıklık yapmadım. Küçüğüm çok gariban. Ailenin en küçüğü olma görevinde başarısız
1,512,234 soru
24,666,674 cevap
367,033 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın