Ben ortancayım, herkes bana çok düşkün. Bu düşkünlüğü kullanıp hiç şımarıklık yapmadım. Küçüğüm çok gariban. Ailenin en küçüğü olma görevinde başarısız
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın