Evinize asla gelmesini istemediginiz insanlar var mi ve neden gelmesini istemezsiniz?
Ben evime kimsenin gelmesini istemiyorum evim şehirin dışında sessiz sakin kafam rahat çok şükür Allahıma
İnsanlar iyi değiller en iyisinin bile Bi nebze olsun kötülük oluyor bu yüzden herkesten uzağım
1,512,504 soru
24,670,047 cevap
367,206 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın