Evinize asla gelmesini istemediginiz insanlar var mi ve neden gelmesini istemezsiniz?
Ben evime kimsenin gelmesini istemiyorum evim şehirin dışında sessiz sakin kafam rahat çok şükür Allahıma
İnsanlar iyi değiller en iyisinin bile Bi nebze olsun kötülük oluyor bu yüzden herkesten uzağım
1,512,404 soru
24,668,682 cevap
367,144 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın