Evinize asla gelmesini istemediginiz insanlar var mi ve neden gelmesini istemezsiniz?
Ben evime kimsenin gelmesini istemiyorum evim şehirin dışında sessiz sakin kafam rahat çok şükür Allahıma
İnsanlar iyi değiller en iyisinin bile Bi nebze olsun kötülük oluyor bu yüzden herkesten uzağım
1,512,432 soru
24,669,069 cevap
367,158 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın