0 oy
500 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (4,357 puan) tarafından
İki gündür olduğu yerde uyuyup kalan bir eşim var.canim sıkılıyor çocukta uyudu bende buraya takilayim dedim

10 Cevaplar

0 oy
(4,928 puan) tarafından
Ne yapsın yoruluyor demek ki 
(4,357 puan) tarafından
Öğle ama ben akşama kadar onu bekliyorum iki kelam edelim diye
(8,461 puan) tarafından
Aynı benimki de teline aşık elinden hiç düşmez akşamları:(  şuan gribim bi geçmiş olsun demez malesef.
(4,357 puan) tarafından
Uyumadigu zaman telefon bakıyor zaten hepsi aynı
(8,461 puan) tarafından
Eski kafalı benimki, monoton davranışları var , arada gülesi gelirse güler:DDD
-Reklam-
0 oy
tarafından
İyi yaptın benimki de babamın yanına gitti. Ben bebeyi uyuttum şimdi kahve içerim.
(4,357 puan) tarafından
Afiyet olsun
0 oy
tarafından
Aşırı yoğun olunca benimkide direk sızıyor 
(4,357 puan) tarafından
Öğle çalışmak zor
tarafından
Mecbur artik:/
0 oy
(9,055 puan) tarafından
Benim esimde oyle oldugu yerde kalıyordu dün laf soyledim zaten yatakta uyudu aramiza sogukluk gircek yapma böyle dedim 
(4,357 puan) tarafından
Bende yatarken topluyorum
0 oy
(13 puan) tarafından
Aynısı bendede var sürekli uyuya kalırlar uyanikkende telefonu tercih ederler ben en son tercih oda kendi isteyince bizde oturup muhabbet etmek istiyorum ama yok 
(4,357 puan) tarafından
Aynen
0 oy
(398 puan) tarafından
koltukta sızsa bile onu almadan yatağa geçmem canım 
(4,357 puan) tarafından
Bende aliyorum
0 oy
(4,603 puan) tarafından
Benimki de çok yorulunca yatar bazen ya boşver kız 
(4,357 puan) tarafından
Canım sıkılıyor ya konuşacak kimse yok
0 oy
(264 puan) tarafından
Benimki her aksam 1 saat fln uyur koltukta sonra biz yanlislikla gurultu yapariz ama cok yorgunsa orda uyuyakaldirsa dokunmam uzerini orterim gece ne ara uyanirsa gelir bazen sabaha kadar uyur bile
0 oy
(6,717 puan) tarafından
Bizimki de sabah geldi uyudu yemek yedi uyudu koltuktan kaldırdım yatağa yolladım napalim bizim bir hafta böyle idare ediyoruz sonraki hafta gündüz de olduğu için hafta sonu rahatız onun dışında hep uyuyakalacak 
0 oy
(2,540 puan) tarafından
Valla bnm kide öle yoruluyor netsin :) 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 458 göst.
29 Eylül 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Hnimasln (384 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 857 göst.
20 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Keklik (2,441 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 573 göst.
0 oy
5 cevap 479 göst.

Kategoriler


1,512,400 soru

24,668,640 cevap

367,136 kullanıcı

...