Geçen hafta devlet Hastanesi'ne gittim diyetisyene o kadar kaba bir diyetisyenki 2haftada 800gram vermiştim bu yüzden azarladı filan çıktım geldim diyet kagidinida attım kendime göre kendim bir liste yaptım ve 6gunde 2kg verdim
1,512,282 soru
24,667,091 cevap
367,048 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın