Geçen hafta devlet Hastanesi'ne gittim diyetisyene o kadar kaba bir diyetisyenki 2haftada 800gram vermiştim bu yüzden azarladı filan çıktım geldim diyet kagidinida attım kendime göre kendim bir liste yaptım ve 6gunde 2kg verdim
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın