0 oy
742 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (5,570 puan) tarafından
Eşim bir kaç gün önce lor peyniri almış bimden. Bugün fark ettim son tarihi 13 Mart . Aldığı zaman da tarihi geçmiş bir şekilde almış fakat yeni fark ettim . Fişi atmıştm. Bim deki çalışan almadı peyniri. Kullansam bişey olur mu acaba ? Tadı falan değişik değil kokusu da bilemedim.

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kullanma kuzum süt ürünü ne olacağını bilemezsin 
(5,570 puan) tarafından
Haklısın cnm bilemedim bn
tarafından
Günah ama kuzum ne bileyim insanlar nasıl zorluklarla alıyorlar bir de böyle ürün satıyorlar ya şikayet vara yaz resmini de ekle
(5,570 puan) tarafından
Walla ya zar zor alıyoruz zaten . Sahurluk börek poğaça yapacaktım. İnan bir daha alamadım.
tarafından
Allah yardımcımız olsun canım
(5,570 puan) tarafından
Amin amin
-Reklam-
0 oy
(1,769 puan) tarafından
Utanmıyorlar tarihi geçmiş ürün satmaya ama geride almıyorlar sonuçta kendi ürünleri 
(5,570 puan) tarafından
Walla ya zaten zar zor alıyoruz geri de almadı
(1,769 puan) tarafından
Edepsizler başka biri olsa diretir kamera kayıtlarına baktırır ama ugrasmiyoruz iste
(5,570 puan) tarafından
Çok sinir oluyorum zaten bu bim çalışanlarına. Hepsini şikayet edesim var
0 oy
(2,098 puan) tarafından
Bime gidin diger peynirlere bakin muhtemelen hepsinin tarihi gecmistir gösterin degistirmeyen personele.
(5,570 puan) tarafından
Onların tarihi daha 30 martti. Değiştirmişler her halde. Fiş olmadığı için kabul etmediler

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap 887 göst.
0 oy
7 cevap 772 göst.
7 Ocak 2024 Aile & Aşk kategorisinde Maviyesil (1,461 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 324 göst.
31 Mayıs 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 257 göst.
4 Nisan 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Sevmm (3,224 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...