Hep bana albeni ya da benim o alır. bende banamı aldın, aldığının adı ne o ne demek diye konuştururum
Gelir şimdi linç tayfa
1,512,378 soru
24,668,388 cevap
367,122 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın