Sorma ya bende satış yapamıyorum neden acaba???
Kızıma kıyafet alacam oğlumun bezini satamadım düşürsem eksiğim olcak eksilerden yiyoz zaten bakalım
gardropstn(isim aynı) satydm hep kargosu azdı oda aldı başını gitti, bu arada sayfama beklerim kızlar ihtiyaç varsa
1,512,209 soru
24,666,294 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın