Sorma ya bende satış yapamıyorum neden acaba???
Kızıma kıyafet alacam oğlumun bezini satamadım düşürsem eksiğim olcak eksilerden yiyoz zaten bakalım
gardropstn(isim aynı) satydm hep kargosu azdı oda aldı başını gitti, bu arada sayfama beklerim kızlar ihtiyaç varsa
1,512,170 soru
24,665,859 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın