Sorma ya bende satış yapamıyorum neden acaba???
Kızıma kıyafet alacam oğlumun bezini satamadım düşürsem eksiğim olcak eksilerden yiyoz zaten bakalım
gardropstn(isim aynı) satydm hep kargosu azdı oda aldı başını gitti, bu arada sayfama beklerim kızlar ihtiyaç varsa
1,512,198 soru
24,666,164 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın