Bende spinal oldum. Doktor bana belden iğne yapacağı sırada yanımdaki ebeye size sarılabil miyim dedim sarıldım bi baktım doktor o ara çoktan yapmış bile. İğnenin ucunun girmesi ile uyuşma bir oluyor zaten istesen de hissetmiyorsun valla
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın