Bende spinal oldum. Doktor bana belden iğne yapacağı sırada yanımdaki ebeye size sarılabil miyim dedim sarıldım bi baktım doktor o ara çoktan yapmış bile. İğnenin ucunun girmesi ile uyuşma bir oluyor zaten istesen de hissetmiyorsun valla
1,512,560 soru
24,670,833 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın