Terlemek çok iyi geldi üstümdeki bütün ağrılar gitti hepinize çok teşekkür ederim baya terledim birazdanda sıcak bir banyo yaparım hiç bişeyim kalmaz grip olanlar bence terleyip banyo yapsınlar hamileyken aşırı işe yarıyor
Cok gecmis olsun cnm
1,512,457 soru
24,669,392 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın