Terlemek çok iyi geldi üstümdeki bütün ağrılar gitti hepinize çok teşekkür ederim baya terledim birazdanda sıcak bir banyo yaparım hiç bişeyim kalmaz grip olanlar bence terleyip banyo yapsınlar hamileyken aşırı işe yarıyor
Cok gecmis olsun cnm
1,512,443 soru
24,669,237 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın