Terlemek çok iyi geldi üstümdeki bütün ağrılar gitti hepinize çok teşekkür ederim baya terledim birazdanda sıcak bir banyo yaparım hiç bişeyim kalmaz grip olanlar bence terleyip banyo yapsınlar hamileyken aşırı işe yarıyor
Cok gecmis olsun cnm
1,512,425 soru
24,668,903 cevap
367,153 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın