0 oy
438 göst.
Diğer kategorisinde (836 puan) tarafından

Terlemek çok iyi geldi üstümdeki bütün ağrılar gitti hepinize çok teşekkür ederim baya terledim birazdanda sıcak bir banyo yaparım hiç bişeyim kalmaz grip olanlar bence terleyip banyo yapsınlar hamileyken aşırı işe yarıyor :)

2 Cevaplar

0 oy
tarafından

Cok gecmis olsun cnm<3

-Reklam-
0 oy
(659 puan) tarafından
Karabıberlı cay ıc tavuk suyu corbası karabıber ve lımonlu  bırde bal karabıber karsısımı ıyı gelır ayagında. Patık sırtından atlet eksık olmasın tam hastalık zamanı gecmıs olsum gectı dıye de kendınj bırakma bunları yap

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 469 göst.
4 Haziran 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 492 göst.
4 Eylül 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 1,197 göst.

Kategoriler


1,512,425 soru

24,668,903 cevap

367,153 kullanıcı

...