Eskıden cok güzeldi şimdiki cocuklar pekk Bayramı yaşayamıyor bız gibi gurbette ne memlekete gidebıldık ne kurban kesebıldık nede gezebılcezbomboş bi bayram geçicek aksama kadr evde ytarız artık
1,512,642 soru
24,671,683 cevap
367,290 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın