Eskıden cok güzeldi şimdiki cocuklar pekk Bayramı yaşayamıyor bız gibi gurbette ne memlekete gidebıldık ne kurban kesebıldık nede gezebılcezbomboş bi bayram geçicek aksama kadr evde ytarız artık
1,512,355 soru
24,668,145 cevap
367,111 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın