Eskıden cok güzeldi şimdiki cocuklar pekk Bayramı yaşayamıyor bız gibi gurbette ne memlekete gidebıldık ne kurban kesebıldık nede gezebılcezbomboş bi bayram geçicek aksama kadr evde ytarız artık
1,512,675 soru
24,672,180 cevap
367,321 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın