0 oy
233 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Bimin kaşık mamaları besleyici mi kızlar ? Kızımın hiç iştahı yok Hicbirsey yemiyor sadece bimin kaşık mamasını yiyor oda biborinla veriyorum

3 Cevaplar

0 oy
tarafından

Hiç almadım ben orda varmıymış:ermm:

-Reklam-
0 oy
tarafından
Hero baby pek kilo aldırmıyor kuzum bebelac gold daha lezzetli bence hem daha doyurucu kilo da aldırıyor irmikli ballı olanından kullanıyoruz muhallebi kıvamında daha güzel onu daha çok sever 
0 oy
(1,364 puan) tarafından
Hic sanmiyorum kaliteli birsey oldugunu, sonucta herseyin ucuzunu ve cakmasini uretiyor. Sulu bir tarhana yapip versen, inan ondan daha besleyici olur. En azindan icinde kapyasi, sogani yogurdu var.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 384 göst.
29 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Rarara (2,211 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 741 göst.
15 Ağustos 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde A♡GÖNÜL♡S (4,208 puan) tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 298 göst.

Kategoriler


1,512,296 soru

24,667,272 cevap

367,059 kullanıcı

...