Anlatmam cunku cevremdeki kimsenin dostum olmadigini dusunuyorum
Özel konular hariç kardeşime anlatırım herşeyi oda bana anlatır aramizda 1 yaş var arkadaş gibiyiz zaten yazlari annemin evinde birlesiriz ayrılmak istemeyiz hiç ah özledim bile şimdiden
1,512,231 soru
24,666,629 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın