Anlatmam cunku cevremdeki kimsenin dostum olmadigini dusunuyorum
Özel konular hariç kardeşime anlatırım herşeyi oda bana anlatır aramizda 1 yaş var arkadaş gibiyiz zaten yazlari annemin evinde birlesiriz ayrılmak istemeyiz hiç ah özledim bile şimdiden
1,512,209 soru
24,666,294 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın