Kızlar daha önce arzum kullanıyodum ama hemen bozuldu iki sene içinde sizin kullandığınız güzel bir ürün var mı önerdiğiniz arzumun sarısını kullanıyodum çeyizime takım olsun diye almıştım ama çok uzun ömürlü olmadı
.
Fakir kullanıyorum canım memnunum
https://www.hepsiburada.com/fakir-mr-cheff-quadro-blender-set-grey-p-HBV0000110VJS?magaza=CENG%c4%b0ZLERSTORE&url_src=and-product-detail
Karaca kullanıyorum canm memnunum
1,512,224 soru
24,666,485 cevap
367,011 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın