Kızlar daha önce arzum kullanıyodum ama hemen bozuldu iki sene içinde sizin kullandığınız güzel bir ürün var mı önerdiğiniz arzumun sarısını kullanıyodum çeyizime takım olsun diye almıştım ama çok uzun ömürlü olmadı
.
Fakir kullanıyorum canım memnunum
https://www.hepsiburada.com/fakir-mr-cheff-quadro-blender-set-grey-p-HBV0000110VJS?magaza=CENG%c4%b0ZLERSTORE&url_src=and-product-detail
Karaca kullanıyorum canm memnunum
1,512,248 soru
24,666,778 cevap
367,041 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın