Benim düdüklüm bu emsan 2,5 yıldr kullanıyorum emsan markasi ama son zamanlarda sesi falan tuhaf cıkmaya başladı kullanmıyorum ondan acaba bozuldumu birde ilk başta düdüklünün altını cok mu acmak lazım yoksa kısık ateşmi kızlar
1,512,748 soru
24,673,332 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın