Benim düdüklüm bu emsan 2,5 yıldr kullanıyorum emsan markasi ama son zamanlarda sesi falan tuhaf cıkmaya başladı kullanmıyorum ondan acaba bozuldumu birde ilk başta düdüklünün altını cok mu acmak lazım yoksa kısık ateşmi kızlar
1,512,150 soru
24,665,552 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın