Canim babannemiz her ay maasi yatinca alir alir getirir sagolsun
Rabbim muhabbetinizi arttirsin cnm cok güzel ler
Bizimki de 7 vun oldu maaşını alalı para Yok diye bu akşam bizden istedi verdirtmedim yaşasın kötülük
1,512,468 soru
24,669,514 cevap
367,180 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın