Canim babannemiz her ay maasi yatinca alir alir getirir sagolsun
Rabbim muhabbetinizi arttirsin cnm cok güzel ler
Bizimki de 7 vun oldu maaşını alalı para Yok diye bu akşam bizden istedi verdirtmedim yaşasın kötülük
1,512,514 soru
24,670,162 cevap
367,210 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın