++++++++++++
Ne çok fazla tutacaksın ne de hepsini bırakacaksın
Sal gitsin bosveeeeer amaaaaan taaaaa olursa ekime olmazsa kasıma bişi kalmadi zaten
En iyisi fazla sıkı tutmamak ipi
1,512,425 soru
24,668,903 cevap
367,153 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın