++++++++++++
Ne çok fazla tutacaksın ne de hepsini bırakacaksın
Sal gitsin bosveeeeer amaaaaan taaaaa olursa ekime olmazsa kasıma bişi kalmadi zaten
En iyisi fazla sıkı tutmamak ipi
1,512,515 soru
24,670,184 cevap
367,211 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın