Eşim 2 gündur evde değil tek yapıp tek yiyorum napalim
Sizler neler yapiyonuz
Özür, bu belge tipi kabul edilmiyor.
Annemin çeyizindede vardı fincandan afiyet olsn
Şu fincanlardan bende istiyorum ya çok otantik duruyor
1,512,555 soru
24,670,776 cevap
367,240 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın