Eşim 2 gündur evde değil tek yapıp tek yiyorum napalim
Sizler neler yapiyonuz
Özür, bu belge tipi kabul edilmiyor.
Annemin çeyizindede vardı fincandan afiyet olsn
Şu fincanlardan bende istiyorum ya çok otantik duruyor
1,512,559 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın