0 oy
482 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (4,680 puan) tarafından
Kızlar oğlumun 21 aylık olmasına 1 hafta var daha erken olduğu için çise alıştırmak istemiyorum söylemeyi unutur diye kaka yaptığını biliyo kaka yaptım diyo küçük çiş tuvaleti var gel çise gidelim diyorum gidiyo oturuyo çişini yapmadan kalkıyo devam ettirsemi kendi halinemi bıraksam acaba sonra bezi hiç bırakmak istemezse diye endişeliyim büyük oğlum bi ayda alışmıştı 

7 Cevaplar

+1 oy
tarafından
 
En İyi Cevap
25 aylıkken kendi isteğiyle oğlum birakti 1 Ay boyunca altına 2 kere kaçırdı çok rahat alıştı annesi yavaş yavaş sevdir ona tuvaleti 

Şifre lazim mı kız:D
(4,680 puan) tarafından
Aynen bende başlayim diyorum Çok ısrar etmeden kendi halinde birazdaha yaşına yakın tamamen baslattiririm artık:)
Evet canım lazım ❤
tarafından
Tmm canım yazarsın özelden bana unutturma atym
(4,680 puan) tarafından
Tamam canım ne zaman müsait Olursan atarsin çok sağol teşekkür ederim
-Reklam-
+1 oy
(2,762 puan) tarafından
Yani bacım aslında küçük değil asla kıyaslama yapmıyorum her çocuk farklıdır 18 19 aylıkken kızım öğrendi evet zor oldu ama bırakmadım peşini öyle böyle bezden kurtulduk bence sende devam ettir zamanla alışacak.

Kızım şimdi 2 yaşını 1 ay geçti halen lzimliga yapıyor 
(4,680 puan) tarafından
Aynen benim büyük oğlanda 2 yaşından sonra alıştı ama küçük abisi tuvalete girdikçe merak ediyo zaten bezlerde uçtu gidiyo en iyisi hemen alıştırmak
(2,762 puan) tarafından
Aynen canım Allah sabır versin yardım etsin inşallah
+1 oy
tarafından
Bnimkide 25 aylık alistryom şimdi alissa 
(4,680 puan) tarafından
Alışır inşallah şimdi kendisi yavaştan tuvalete gidiyo oturuyo birazdaha severse başlıyacam inşallah
tarafından
İnss hayrlisi cnm
+1 oy
(22,058 puan) tarafından
Kiz alıştır büyümüş hem bezlerde pahalandı:D
(4,680 puan) tarafından
Aynen birazda onun için alışsın istiyorum küçük unutur diye düşünüyorum
0 oy
(110 puan) tarafından
Devam ettir bence ama hava soğuk usutebilir benmki 3 yaşına girecek hâlâ soylemiyo 
(4,680 puan) tarafından
Yavaştan devam ettirecem artık çok ustelemeden yaşına yakında alışır inşallah
0 oy
(16,325 puan) tarafından
Benim oğlum 21 aylık lazimlik aldım yavaş yavaş anlatıyorum alışsın diye yaza düşünüyorum bende 
(4,680 puan) tarafından
Bende yaşına yakin alistiriyim diyorum ama küçük unutur diye düşünüyorum
(16,325 puan) tarafından
Abisi var galiba evde ona bakarak çabuk öğrenebilir
(4,680 puan) tarafından
Aynen hep ondan gördüklerini yapıyor insaalah daha kısa sürede öğrenir
0 oy
(147 puan) tarafından
Erkek çocuklar için tuvalet var bidon şeklinde ablam onu alınca cocuk hemen alıştı çünkü oturarak yapamiyordu heryere cis geliyordu 
(4,680 puan) tarafından
Ilk defa duydum ama ben büyük oğluma lazimlik almıştım ona  gidiyor geliyor oturuyo yavaştan sevecek gibi
(147 puan) tarafından
Seyahat lazimligi  diye geçiyor

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 418 göst.
30 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Aysegul&20 (9,063 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 176 göst.
27 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Ftm1907 (979 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 313 göst.
31 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 202 göst.
1 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Balbebek20 (8 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,774 soru

24,673,560 cevap

367,410 kullanıcı

...