Kızlar kızım 20 aylık tuvalete alıştırmak için erken olduğunu düşünüyorum bir 4 - 5 ay sonra tabi o zaman kış mevsimi sıkıntı olur mu sizce Ve kızım alışsın diye şimdiden kendimle tuvalete götürmeli miyim sizce bu kızımın psikolojisini etkiler mi
https://www.instagram.com/reel/CwSURRbtZmF/?igshid=NmQ4MjZlMjE5YQ==
Sabah şunu gördüm konusu açılmışken paylaşayım
Ben lazimliga alıştırdım kolozetten korkuyorlar.Lazimligi 4-5 ay önceden aldim oyuncaklarinin icine koydum bulasik Leğeni oldu tencere oldu sonra oyuncaklara tuvalet yaptirma oyunu oynama başladık sonra kendini üstüyle oturtmaya basladim o arada kitap okumaya nasladik vs derken 26 aylik olduğunda 3-4 güne etkili sonuç aldik biz bu sekilde deneyimledik.
1,512,307 soru
24,667,536 cevap
367,070 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın