Eşim olmadan asla tek paylaşamam kendisi izin vermez o öyle istiyor bende saygı duyuyorum yani aynı karede ikimiz olucaz zaten sosyal medyayıda bir kullanırız ben pek girmem sosyal medyaya genelde zamanım whatsapta geçer orda bile ikimizin olduğu fotolar paylaşılır
1,512,674 soru
24,672,167 cevap
367,320 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın