Eşim olmadan asla tek paylaşamam kendisi izin vermez o öyle istiyor bende saygı duyuyorum yani aynı karede ikimiz olucaz zaten sosyal medyayıda bir kullanırız ben pek girmem sosyal medyaya genelde zamanım whatsapta geçer orda bile ikimizin olduğu fotolar paylaşılır
1,512,635 soru
24,671,552 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın