Arkadaşlar meraba bugun kızımı doktora götürdüm kilosunun az oldugunu söyledi zaten kızım ayda 200 300 gr alıyo doktor bu mamayı verdi kullanan varmı ve normal hangi mama kilo yapar tecrübeli annelerden cevap bekliyorum
Bende diger arkadaslae gbi ilk jez duydum biz sma optipro kullaniyrz memnunuz
1,512,699 soru
24,672,646 cevap
367,346 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın