Arkadaşlar meraba bugun kızımı doktora götürdüm kilosunun az oldugunu söyledi zaten kızım ayda 200 300 gr alıyo doktor bu mamayı verdi kullanan varmı ve normal hangi mama kilo yapar tecrübeli annelerden cevap bekliyorum
Bende diger arkadaslae gbi ilk jez duydum biz sma optipro kullaniyrz memnunuz
1,512,743 soru
24,673,137 cevap
367,378 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın