Kızlar yaa dua edin bana 35 haftalık olduk cuma memlekete gidicem ailemin yanına doğuma. Uçuş raporu verdi doktor binebilirsin sorun yok dedi ama aklıma tüküreyim çok bekledim burda eşim gelemiyor çalışıyor onu yalnız bırakmayım diye. Korkudan doğurmam inşallah uçakta
1,512,191 soru
24,666,100 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın